L’Ajuntament de Banyeres ha publicat:
SEGONA JORNADA DE VOLUNTARIAT MEDIAMBIENTAL

Tal com es va informar a través de l’app municipal, Ràdio Banyeres, etc., una vegada que ha acabat la temporada d’estiu, la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Banyeres de Mariola, ha organitzat la Segona Jornada de Voluntariat Mediambiental per a netejar de porqueria els paratges dels voltants del poble. Una trentena de participants han arreplegat brossa a les zones de l’Avinguda del Tren, l’Assegador de Sant Jordi, la Via Verda del Tren i els voltants del Molí Pont. Tot i que en la primera jornada del 5 de juny ja es va retirar una gran quantitat d’escombraries, ara s’han tornat a traure molts abocaments, com llaunes, ampolles de vidre i de plàstic, vàters, taules, restes de motocicletes, pneumàtics, bateries, garrafes d’oli de motor plenes, etc.

La Regidoria de Medi Ambient recorda a les persones que encara llancen objectes de manera indeguda per les rodalies del poble que el lloc on dipositar-les és als contenidors de recollida selectiva distribuïts per tot el municipi i també a l’Ecoparc municipal, que és on es va portar la brossa recollida pels voluntaris en aquesta jornada. L’Ajuntament prega al veïnat que sí que fa correctament els abocaments, que transmeta a les persones que encara no ho fan la necessitat de canviar d’hàbits. L’Ajuntament de Banyeres de Mariola agraeix públicament la col·laboració dels veïns voluntaris per la seua generositat en aquest dia de treball comunitari.