L’alcalde Josep Sempere i la regidora de Benestar Social, Rocío Alfaro, s’han reunit amb Mª Elena Ferrando, secretària autonòmica de Serveis Socials i Autonomia Personal, per a transmetre les necessitats que s’han plantejat a Banyeres respecte a la construcció d’un nou centre en el qual es puga atendre als malalts d’Alzheimer. Van acompanyar a l’alcalde i a l’edil l’arquitecte municipal, qui va presentar un projecte amb les noves instal·lacions que es pretenen, redactat d’acord amb els requisits tècnics que exigeix la normativa autonòmica sobre aquest respecte. També va assistir a la reunió la presidenta de l’Associació de Malalts d’Alzheimer, qui va traslladar a la secretària autonòmica, des del punt de vista de l’associació i dels propis usuaris, les mancances que presenten les instal·lacions actuals.

Aquesta gestió té a veure amb la recerca de fórmules de finançament que ajuden a desenvolupar el projecte per a dotar a la població d’un nou centre d’Azheimer. Es tracta amb açò de donar solució a les insuficiències que presenta el centre actual dels Trinquets, donar cobertura a l’elevat nombre de malalts que hi ha en la població i que no reben atenció, i comptar amb unes instal·lacions adaptades a les necessitats actuals i a les quals, desgraciadament, atès que encara no hi ha solució per a la cura d’aquesta malaltia, es plantejaran en el futur.