COMENÇA EL PERIODE DE SOL·LICITUDS DE XARXALLIBRES

A partir de hui, dia 1 de desembre, i fins el dia 12 d’aquest mateix mes, es poden fer les sol·licituds per al programa de gratuïtat de llibres de text XarxaLlibres. Els pares i mares dels centres educatius de Banyeres de Mariola han estat informats per l’Ajuntament de Banyeres de Mariola a través d’una circular sobre l’inici del procés i del mecanisme que s’ha de seguir.

L’Ajuntament de Banyeres, per tal d’evitar que els pares i mares hagen de perdre hores de treball o fer cua a les dependències municipals, ha acordat amb els centres educatius que l’alumnat empadronat a Banyeres de Mariola puga entregar la documentació als seus respectius centres.

El procés (més detallat en la circular entregada a l’alumnat) és el següent: En primer lloc s’haurà d’emplenar la sol·licitud a través d’internet, tot seguit s’haurà d’imprimir i després firmar. En segon lloc s’haurà d’adjuntar la factura de compra o, en el cas que s’haja adquirit a través de l’AMPA, adjuntar el document justificatiu que aquesta associació proporcionarà als pares. En tercer lloc, s’haurà d’adjuntar una fotocòpia de la llibreta d’estalvi o document acreditatiu del IBAN. Finalment, els alumnes del CEIP Alfonso Iniesta i els de Fundació Ribera lliuraran tota la documentació a la tutoria de cada classe, mentre que els alumnes de l’IES Professor Manuel Broseta ho presentaran a la Secretaria del centre.

Una vegada s’hagen recollit les sol·licituds, el personal de l’Ajuntament procedirà a registrar els documents i, uns dies després, l’alumnat rebrà una còpia de resguard de la documentació presentada.

Al web de l’Ajuntament de Banyeres www.portademariola.com hi ha un enllaç en l’apartat «Novetats» titulat «XarxaLlibres». Una vegada s’entra es pot trobar la circular repartida a l’alumnat i un enllaç directe al formulari de la Generalitat Valenciana que cal emplenar.