FOGUERA DE SANT ANTONI A LA PLAÇA MAJOR

L’Ajuntament de Banyeres de Mariola ha organitzat, per segon any consecutiu, una foguera a la plaça Major per a celebrar la rebolcada de la llonganissa de sant Antoni. Col·laboren la Societat Musical Banyeres de Mariola, el Grup Scout Edelweiss i el Col·lectiu Serrella.

El dissabte 14 de gener, a partir de les 20:00 h, estarà encés el foc perquè els assistents puguen torrar. La vetlada estarà ambientada per la Societat Musical Banyeres de Mariola. El Grup Scout Edelweiss ha preparat jocs per a totes les edats i l’Ajuntament es fa càrrec de la foguera i de repartir herbero i mistela als majors que ho desitgen. Cada assistent haurà de portar el que vulga torrar, menjar i beure. S’aconsella que els grups de persones que vulguen rostir porten les seues pròpies graelles. Per la seguretat de tots i per evitar accidents es prega que ningú porte ampolles de vidre.

A partir de les 22:00 h actuarà el veterà grup de folk Carraixet per a fer una festa a la plaça Major on tots els veïns, menuts i grans, puguen disfrutar del seu animat repertori.