L’Ajuntament de Banyeres ha publicat
AGRAÏMENT DE L’AJUNTAMENT ALS VOLUNTARIS

La Regidoria de Medi Ambient i l’Ajuntament de Banyeres de Mariola agraeixen als voluntaris que van participar en la neteja dels voltants del poble la seua implicació amb la conservació de l’entorn del municipi. Amb motiu de la celebració del Dia del Medi Ambient, seixanta-tres persones van col·laborar amb la recollida de brossa dividits en tres grups de neteja. Les zones d’actuació van ser l’àrea del Molí Pont, els Vinyals, l’antiga via del tren, els voltants de la Font del Sapo, l’avinguda del Vint-i-cinc d’Abril i la zona del cementeri.

La Regidoria de Medi Ambient recorda a les persones que encara llancen objectes de manera indeguda per les rodalies del poble que el lloc on dipositar-les és l’Ecoparc municipal, que és on es va portar la brossa recollida pels voluntaris en aquesta jornada. L’Ajuntament de Banyeres de Mariola mostra l’agraïment als veïns per aquest dia de treball comunitari.