L’Ajuntament de Banyeres de Mariola ha publicat aquesta nota:

EL GOVERN MUNICIPAL DE BANYERES RECUPERA LA DIFUSIÓ DELS PLENS A TRAVÉS DE FILMACIONS DE VÍDEO

L’Ajuntament de Banyeres de Mariola ha recuperat la difusió dels plens municipals a través de vídeo que estan a disposició del públic en un canal de YouTube. El Govern afig aquest instrument a la resta d’accions que ha encaminat perquè l’Ajuntament de Banyeres de Mariola esdevinga una institució transparent en cadascuna de les seues actuacions.

Durant la legislatura 2003-2007 el Govern PSOE-Bloc va iniciar les retransmissions dels plens en diferit a través de la televisió local, que aleshores emetia de manera analògica. Amb el canvi de Govern, durant les legislatures 2007-2011 i 2011-2015, el Partit Popular va considerar que no era necessària la difusió i va eliminar aquest servei. Des que es va inaugurar l’emissora Ràdio Banyeres de Mariola el 2013, de titularitat municipal, s’han retransmés regularment els plens a través de les ones de ràdio. L’Ajuntament manifesta el seu agraïment als voluntaris de l’emissora per l’esforç que han fet i segueixen fent amb aquesta retransmissió en directe. Per a la legislatura 2015-2019, el Govern municipal, format per Compromís-PSOE, posa a la disposició dels veïns de Banyeres les filmacions en vídeo dels plens a través d’internet en el portal YouTube.

El primer vídeo disponible correspon al primer ple municipal que es va celebrar el 2 de juliol de 2015. La durada és aproximadament d’una hora. El Govern espera que, amb aquest nou servei, els veïns de Banyeres de Mariola puguen estar millor informats de tot el que es decideix en els plens municipals que es celebren cada dos mesos.

Veure vídeo